Co interesuje cię najbardziej?

czwartek, 28 czerwca 2012

Trzy nowości;)

Nowości, ale starości tak naprawdę;) Byłam dziś w Rossmannie i zakupiłam coś, co chciałam kupić już dawno, ale się jakoś nie składało;)  Jest to Garnier-BB krem w odcieniu Light. Nigdy nie byłam przekonana do tego typu formuł, ale po obejrzeniu kilku makijaży u dziewczyn z YouTube z użyciem BB jako podkładu, pomyślałam-to jest twoje must have tego lata! Zobaczymy jak się sprawdzi na mojej buzi, ale mam cichą nadzieję, że tym razem taki produkt mnie nie zawiedzie.

Kolejną nowością w mojej kosmetyczce jest błyszczyk z Lovely(a w zasadzie Wibo) Maxi Lips With Marine Collagen nr 2. Pachnie wanilią, chociaż mój pierwszy "niuch" wyczuł kawę, ale to może z tęsknoty za jej smakiem;) Odcień jest piękny, ma drobinki-idealnie na lato. Niestety nie mogę zrobić żadnego swatcha, ponieważ aparat jest w naprawie...W ogóle jest mi żal, że nie mogę zrobić outfitu, czy właśnie swatcha, ale cóż. Nadrobię;)

Aparat by się przydał teraz, bo mój tatko upolował w SH śliczną bluzkę w błękitną kratkę z H&M...Cudna jest! Jak to się dzieje, że facet, a ma takiego trafa do ciuchów?:P

Cóż. To by było na tyle, jeśli chodzi o dzień dzisiejszy.
Całusy:*
LadyAloeVera

1 komentarz:

  1. co do bb kremów to słyszałam, że są genialne, ale sama nie próbowałam daj znać jak się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń